Â
Algemene voorwaarden
– Laatst gewijzigd op 18-2-2022 –
De algemene voorwaarden gelden voor alle aanbiedingen van Delure en alle overeenkomsten tussen Delure en haar klanten. Delure is een handelsnaam van de Nederlandse vennootschap Ron Offenbach B.V. Het hoofdkantoor is gevestigd aan De Wetering 101, 4906 CT, te Oosterhout. Het bedrijf is ingeschreven bij de KVK met nummer 20092690
Algemeen
De verzend- en betaalvoorwaarden gelden voor alle Delure producten. De voorwaarden zijn voor iedereen toegankelijk via onze Delure Collectie website:Â www.delure.nl
Door akkoord te gaan met deze algemene voorwaarden bij het plaatsen van uw bestelling, ontstaat er een bindende overeenkomst. Na het ontvangen van uw bestelling, zult u een automatische e-mail ontvangen met daarin de bevestiging van de geplaatste bestelling.
Gelieve binnen 14 dagen direct contact op te nemen met de klantenservice van Delure in geval van incomplete, beschadigde of verkeerd geleverde producten. Doe dit voor het retourneren van de bestelling, zodat u de juiste instructies hiervoor krijgt van ons. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de producten compleet te retourneren. Na ontvangst van uw geretourneerde producten, zullen we uiterlijk 14 dagen vanaf de ontvangstdatum alles verwerken.
Prijsgarantie
Onze website kan typografische fouten bevatten en de kleuren van de afgebeelde producten kunnen enigszins afwijken van de werkelijkheid. Delure is niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden als gevolg van genoemde fouten.
Alle getoonde prijzen op onze website worden getoond in Euro’s en zijn inclusief BTW, deze voldoen aan de specifieke eisen volgens de Nederlandse wetgeving.
Delure behoudt zich het recht om haar prijzen op elk moment te wijzigen. Echter, we factureren op basis van de datum waarop de bestelling is geplaatst.
Verzendkosten
Verzenden binnen Nederland en België is gratis.
Veilig betalen (OGONE)
We werken met het OGONE betalingssysteem.
Levering
De meeste bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen verzonden, nadat Delure uw bestelling heeft bevestigd, mits betaling voltooid is en het product op voorraad is. De levertijd is afhankelijk van de locatie van de ontvanger en de wijze van verzending.
Delure kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor het verlies van de bestelling door incorrecte notatie van het afleveradres door de ontvanger. Wanneer er meer informatie nodig is, zal Delure contact met u opnemen voor de ontbrekende vereiste informatie. In dit geval moet u rekening houden met vertraging in de levertijd.
In geval van zoekgeraakte zendingen en wanneer de ontvanger Delure hierover inlicht, zal door ons onderzoek gedaan worden. Wanneer blijkt dat het een gevolg is van een fout van Delure of van de vervoerder, zal er een terugbetaling of een nieuwe zending plaatsvinden. Wanneer de zending na 14 dagen niet is aangekomen, is de koper verplicht om Delure hierover overwijld en tenminste binnen 14 dagen per e-mail te informeren.
Â
In geval van schade of incomplete levering bij ontvangst van de bestelling, moet er binnen 24 uur contact opgenomen worden met de klantenservice van Delure. Gelieve te wachten op retourinstructies die per e-mail worden verstuurd voiordat u de goederen retourneerd. Wanneer een retourzending wordt verstuurd zonder kennisgeving aan Delure, is de consument zelf verantwoordelijk voor de reparatie- en verzendkosten en zijn deze voor eigen rekening. Delure kan hiervoor niet aansprakelijk noch verantwoordelijk gehouden worden.
Aansprakelijkheid
Delure probeert aan de geschatte levertijden te voldoen en kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele vertragingen in levering van de bestelling.
Proeftermijn, herroepingsrecht en importkosten
Een koper heeft het recht om zich te herroepen op de overeenkomst en de bestelling binnen een termijn van 14 dagen te retourneren na ontvangst van de bestelling. In geval van een incompleet of beschadigd product, is de koper verplicht om per e-mail de klantenservice van Delure op de hoogte te brengen om verdere instructies te ontvangen.
In geval van herroeping van de overeenkomst en om de overeenkomst te ontbinden, is het alleen toegestaan om het product uit te pakken tot zover besloten kan worden het product wel of niet te behouden of retourneren. Gedurende de proefperiode moet er zorgvuldig met het product omgegaan worden en moet het product in originele verpakking geretourneerd worden. Het is noodzakelijk dat alle accessoires (indien aanwezig) in de originele staat en verpakte wijze geretourneerd worden.
Bovendien is de koper verantwoordelijk en aansprakelijk voor eventuele risico’s die verbonden zijn aan de retourzending. Wij adviseren u om de retourzending te verzekeren en de verpakking te verzegelen. Op deze manier kunt u de vervoerder aansprakelijk stellen wanneer de retourzending wordt vermist, beschadigd raakt of de retourzending wordt geweigerd bij ontvangst. Delure adviseert u ook om de originele bon te bewaren voor het geval dat zo’n situatie zich voordoet.
Wij vergoeden geen verzendkosten, wanneer blijkt dat er op onjuiste wijze met het product is omgegaan. In geval van herroeping op de overeenkomst binnen de proeftermijn, zal Delure na ontvangst van de retourzending de koper binnen 14 dagen crediteren.
Indien koper de bestelling wil annuleren en de bestelling is al onderweg, bent u als koper verantwoordelijk voor de retour kosten en voor het terugsturen van het product.
Garantie en reparatie
Uw aankoop bij Delure heeft een garantie van vierentwintig (24) maanden vanaf de aankoopdatum onder de voorwaarden en bepalingen die bij de garantie horen. De garantie heeft betrekking op materiaal- en fabricagefouten op moment van de aankoop. Er kan beroep gedaan worden op de garantie wanneer het garantie- of aankoopbewijs correct en compleet is.
De garantie voor materiaal- en fabricagefouten geldt niet in geval van:
Eventuele schade als gevolg van onjuist gebruik, gebrek aan zorg, nalatigheid, schade als gevolg van ongelukken zoals krassen, stuiteren, vallen, deuken, breken, enz.
Garantie is niet van toepassing op Delure producten, in geval het is behandeld door niet-geautoriseerde personen zonder schriftelijke toestemming van de Delure customer care team.
Â
In geval van vragen over garantie, kan de koper altijd Delure per e-mail contacteren:Â info@delure.nl
Persoonsgegevens en privacy
Delure voldoet aan de privacy wet zoals beschreven in de Nederlandse Wet Bescherming Persoonsgegevens. De koper heeft, bijvoorbeeld altijd de mogelijkheid om zijn/haar persoonlijke gegevens in te zien ofte verwijderen door in te loggen op zijn / haar account op de website.
Delure slaat de gegevens die door de koper worden verstrekt. De gegevens worden gebruikt teneinde te voldoen aan de behoeften van de consument voor de uitvoering van de overeenkomst en worden zo lang als noodzakelijk opgeslagen voor de uitvoering van de overeenkomst en rekening houdend met de wettelijke Nederlandse bepalingen en termijnen. Delure garandeert dat alle persoonlijke gegevens met zorg worden behandeld. De persoonlijke gegevens zullen niet worden gedeeld met derden, met uitzondering van het vervullen van de opdracht of voor reparatie doeleinden. Delure houdt zich het recht voor om de gegevens te gebruiken voor reclame doeleinden aan de consument.
TOEPASBARE WETTEN
Nederlands recht is van toepassing op alle overeenkomsten en rechtsverhoudingen tussen Delure en zijn klant, ongeacht waar de bestelling wordt geplaatst en verzonden.
Â
Per 18 februari 2022
PRIVACY STATEMENT – OFFENBACH GROUP
Delure  maakt deel uit van de Offenbach Group. Offenbach Group acht een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens van groot belang. Persoonlijke gegevens worden door ons dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Wij houden ons daarbij aan de eisen die de Nederlandse Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) stelt, evenals aan de bepalingen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) vanaf haar inwerkingtreding. Offenbach Group is de Verantwoordelijke voor de verwerking van uw persoonsgegevens. Wij hebben geen Functionaris Gegevensbescherming (FG), maar we helpen u graag met uw vragen. Hiervoor kunt u contact opnemen via info@delure.nl.
In deze privacy statement leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen, gebruiken en voor welke doeleinden dit gebeurt.
Wanneer u gebruik maakt van onze website zonder een aankoop te doen, zal er niet worden gevraagd naar uw persoonlijke gegevens. Wanneer er wel sprake is van aankoop van van onze producten (via onze website, telefonisch, per e-mail of andere kanalen) worden enkele gegevens gevraagd om u als koper te kunnen identificeren. Dit doen we aan de hand van verschillende gegevens, zoals: naam, afleveradres, telefoonnummer en andere gegevens die vermeldt staan op het aankoopformulier. Op de website wordt duidelijk aangegeven welke velden optioneel en/of verplicht zijn om in te vullen.
Om gebruik te maken van onze diensten is een registratie nodig om het bestelproces succesvol in gang te zetten. Deze geregistreerde gegevens worden verzameld en opgeslagen in ons systeem. Ons doel is om u te voorzien van een snelle, efficiënte en aangename koopervaring met behulp van de registratie. Het maakt het voor ons ook mogelijk om onze service te verbeteren waar nodig. Belangrijk voor u om te weten is dat we alleen de benodigde gegevens zullen verzamelen bij het plaatsen van een bestelling.
Daarnaast komen bij een bezoek aan onze website automatisch ook andere gegevens beschikbaar zoals uw IP-adres, informatie over de internetsite van waaruit u onze website geopend hebt of over de door u gebruikte internet-browser (technische informatie).
Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als u er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via privacy@offenbachgroup.com, dan verwijderen wij deze informatie.
Wij verwerken uw persoonsgegevens voor de volgende doeleinden:
– Het afhandelen van uw bestelling en betaling
– Verzenden van onze nieuwsbrief en/of reclamefolder
– U te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
– U de mogelijkheid te bieden een account aan te maken
– Om goederen en diensten bij u af te leveren
– Wij analyseren uw gedrag op de website om daarmee de website te verbeteren en het aanbod van producten en diensten af te stemmen op uw voorkeuren
– Wij verwerken ook persoonsgegevens als wij hier wettelijk toe verplicht zijn, zoals gegevens die wij nodig hebben voor onze belastingaangifte
Wij nemen geen besluiten op basis van geautomatiseerde verwerkingen over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen.
Uw NAW-gegevens, geslacht, e-mailadres en factuuradres worden verzameld met het oog op het afhandelen van uw offerte aanvraag of uw bestelling. Wij verwerken deze gegevens op basis van het uitvoeren van een overeenkomst.
Wij willen u graag reclame sturen over aanbiedingen en nieuwe producten of diensten. Dit doen wij per post, e-mail, social media of nieuwsbrieven. Soms gepersonaliseerd, en soms niet. U kan op ieder moment bezwaar maken tegen deze reclame. Elke e-mail bevat een afmeldlink. U kan ons blokkeren of de afmeldoptie gebruiken. Het sturen van reclame doen we op basis van uw voorafgaande toestemming.
Voor de verbetering van onze dienstverlening houden wij ook uw persoonsgegevens bij. Bijvoorbeeld klikgedrag op de website om te analyseren welke artikelen het meest bekeken worden of om te zien of onze nieuwsbrieven relevant zijn. Wij doen dit op basis van uw voorafgaande toestemming.
Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk en niet langer dan de wettelijke bewaartermijnen.
Op basis van Europese privacywetgeving heeft u verschillende rechten die u kunt uitoefenen ten aanzien van uw gegevens. In deze paragraaf staan uw rechten omschreven. Als u een of meerdere rechten wil uitoefenen, neemt u dan contact met ons op. Dit kunt u doen door ons een e-mail te sturen (info@delure.nl). Om uw verzoek in behandeling te kunnen nemen, hebben wij minimaal de volgende informatie van u nodig:
– Uw volledige naam;
– Uw adres;
– Een kopie van een geldig legitimatiebewijs.
Om misbruik van uw kopie te voorkomen, adviseren wij altijd het volgende te doen: breng een markering aan op uw kopie, bestaande uit het doel, voor wie het bestemd is en de datum waarop u het verstrekt hebt. Bijvoorbeeld: aan de Offenbach Group, inzageverzoek1mei2018. Maak eveneens uw Burgerservicenummer onleesbaar.
Mogelijk kunnen wij bijkomende inlichtingen van u vragen bij de behandeling van uw verzoek.
a/ Recht op toegang en inzage
U hebt het recht om op elk moment gratis kennis te nemen van uw persoonsgegevens. U kunt een verzoek tot inzage per e-mail bij ons indienen.
b/ Recht op verbetering, verwijdering en beperking
U heeft steeds het recht om ons te verzoeken uw persoonsgegevens te verbeteren, aan te vullen of te verwijderen. Gegevens die wij krachtens wettelijke, statutaire of contractuele bewaarverplichtingen moeten opslaan, worden niet gewist maar wel voor alle andere doeleinden geblokkeerd.
U mag tevens vragen om de verwerking van uw persoonsgegevens te beperken. U kunt een verzoek tot verbetering, wijziging en beperking per e-mail bij ons indienen. Wij verwachten dat u in uw email aangeeft welke gegevens gecorrigeerd dienen te worden. Als u ernstige bezwaren heeft tegen de verwerking van uw gegevens dan verwachten wij dat u in uw e-mail aangeeft wat uw bezwaren zijn.
c/ Recht op gegevensoverdracht
U kunt bij ons een kopie van uw persoonsgegevens opvragen die wij in ons bezit hebben. De kopie betreft alleen de gegevens die wij hebben verwerkt met uw toestemming of voor het uitvoeren van onze overeenkomst(en). Wij zullen u de kopie aanleveren in een gangbaar bestandsformaat.
d/ Recht op intrekking van de toestemming
Voor zover de verwerking gebaseerd is op uw voorafgaande toestemming, beschikt u over het recht om die toestemming in te trekken. U kunt dit doen door ons een e-mail te sturen.
e/ Klachten
Bent u niet tevreden over de manier waarop wij uw privacy waarborgen dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail. Daarnaast kunt u contact opnemen met de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens.
Bepaalde persoonsgegevens die wij van u verwerken, kunnen worden doorgegeven aan derden o.m. in het kader van onze wettelijke verplichtingen.
Sommige derden verwerken in opdracht van onze organisatie persoonsgegevens om een bepaalde taak uit te voeren. Wij sluiten met al deze organisaties, die handelen als verwerkers, verwerkingsovereenkomsten en stellen alles in het werk opdat wij uw persoonsgegevens op voldoende wijze zouden beveiligen.
De informatie die wij verzamelen kan tevens worden gedeeld met onze partners voor analytische doeleinden. Er wordt daarbij geen persoonlijke informatie doorgespeeld, verhandeld of gepubliceerd buiten onze organisatie en vertrouwde partners.
Uw persoonsgegevens zullen niet verkocht, noch verhuurd, verdeeld of anderszins commercieel ter beschikking worden gesteld aan derden, behalve zoals hiervoor beschreven of met uw voorafgaande toestemming.
In zeldzame gevallen kan het voorkomen dat wij uw persoonsgegevens dienen te verstrekken ingevolge een gerechtelijk bevel.
Cookies zijn kleine tekstbestandjes die tijdens een bezoek aan een website op uw harde schijf worden opgeslagen. Wij maken gebruik van cookies voor systeem gerelateerde, statistische en reclamedoeleinden.
Sommige cookies zijn essentieel voor het correct laten functioneren van de website. Cookies volgen uw activiteiten op een website en maken uw winkelervaring gemakkelijker door bijv. herkenning van uw apparatuur en het onthouden van uw voorkeuren en instellingen.
Cookies worden ook gebruikt voor het verzamelen van gegevens, zoals duur van de sessie, aantal bezochte pagina’s, afgesloten transacties of demografische data. Deze informatie wordt gebruikt voor analytische doeleinden en stelt ons in staat om de beste winkelervaring voor u te creëren. Onze cookies verzamelen geen informatie die gebruikt kan worden voor het volgen of het identificeren van personen.
De veiligheid van persoonlijke gegevens heeft bij ons grote prioriteit. Uw gegevens die wij opslaan, worden daarom door ons met technische en organisatorische maatregelen beschermd teneinde verlies of misbruik door derden effectief te voorkomen. Met name onze medewerkers die deze persoonlijke gegevens verwerken, zijn tot geheimhouding van deze gegevens verplicht. De transmissie van persoonlijke gegevens waarbij bijzondere bescherming vereist is, gebeurt gecodeerd. Dit kunt u bijvoorbeeld zien aan het slotje dat de browser bij een SSL-verbinding laat zien. Technische veiligheidsmaatregelen ter bescherming van uw gegevens (zoals virusscans, firewalls, encryptie,..) worden regelmatig gecontroleerd en indien nodig aangepast aan de nieuwste stand der techniek. Deze principes gelden ook voor bedrijven die in onze opdracht en volgens onze aanwijzingen gegevens verwerken en gebruiken.
Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact met ons op via privacy@offenbachgroup.com.
De Nederlandse wet is van toepassing op alle overeenkomsten en rechtsverhoudingen tussen ons en de betrokkene. Deze verklaring kan van tijd tot tijd wijzigen, bijvoorbeeld omdat onze website of de wetgeving aangepast wordt. We mogen de inhoud van deze verklaring altijd en zonder waarschuwing vooraf wijzigen.
Â
Wat is de duur van mijn verzending?
Verzendingen binnen Nederland duren ongeveer 2-3 werkdagen. Verzendingen naar België zullen 3-6 werkdagen duren. De verwachte verzendingstijd verschilt per locatie. De verzendtijd wordt in werkdagen aangegeven, weekenden en feestdagen worden niet meegeteld.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, bij verzending van uw bestelling ontvangt u een e-mail met het Track & Trace nummer. Hiermee kan u uw bestelling traceren.
Moet ik verzendkosten betalen?
Nee, verzendingen binnen Nederland en België zijn gratis.
Levert u op elke lokatie?
Delure verstuurt de bestellingen naar elke locatie binnen Nederland en België waarvan de bestelling wordt geplaatst door onze klanten. Wanneer het u niet lukt om een bestelling te plaatsen met uw gewenste afleveradres, neem dan contact op met info@delure.nl.
Â
Wij hopen van harte dat u niet teleurgesteld zal zijn met uw aankoop, echter soms is het niet anders. Mocht u ontevreden zijn met uw nieuwe sieraden of horloge, neem dan contact op met onze klantenservice via:Â info@delure.nl.
Houdt er rekening mee dat we geretourneerde producten alleen tegen onderstaande voorwaarden zullen aannemen en het aankoopbedrag zullen terugbetalen:
De volgende redenen voor retour van nieuwe aankopen worden wel geaccepteerd:
Als het product beschadigd is binnen de garantietermijn en indien dit aantoonbaar is d.m.v. een geldig aankoopbewijs, adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via info@delure.nl. Vermeldt in uw e-mail uw aankoop informatie en de schade details aan het product.
Delure zal geen retourkosten vergoeden, hiervoor is de koper zelf verantwoordelijk ook voor de eventuele risico’s die kunnen optreden. Daarom adviseren we u – wanneer u een bestelling retourneert – om de retourzending met een verzekering te dekken. Dit is ter voorkoming wanneer er toch iets mis gaat. Wij adviseren u ook om het verzendbewijs te bewaren.
Zodra het product is geretourneerd, kan het maximaal 14 dagen duren vanaf de ontvangstdatum voordat de terugbetaling in werking is gesteld en ontvangst is afhankelijk van de methode van betaling.
Gelieve de bestelling te retourneren naar onderstaand adres binnen de proefperiode:
Ron Offenbach B.V.
De Wetering 101
4906 CT, Oosterhout
E-mail:Â infor@delure.nl
In de proefperiode van 14 dagen, gerekend vanaf de ontvangstdatum, heeft de klant het recht om zich te herroepen op de overeenkomst en kunnen de sieraden of horloges geretourneerd worden voor de volgende redenen:
In geval van schade aan het product of een onvolledig product, is de consument verplicht om dit te melden aan de Delure klantenservice en te wachten op verdere instructies met betrekking tot retourzending. Als u zich wilt herroepen op de overeenkomst, deze wilt ontbinden en de producten wilt retourneren, is het alleen toegestaan om het product uit te pakken om vast te stellen of u het product wilt behouden of retourneren. Tijdens de proefperiode moet er zorgvuldig met het product omgegaan worden en moet het product in originele verpakking geretourneerd worden. Het is van belang dat alles samen met alle accessoires (indien aanwezig) in de originele staat en verpakking geretourneerd wordt.
Uw aankoop bij Delure heeft een garantietermijn van vierentwintig (24) maanden vanaf de aankoopdatum onder strikte garantievoorwaarden en bepalingen. De garantie heeft betrekking op fabricagefouten op moment van de aankoop. Deze garantie is alleen van kracht wanneer het garantiebewijs een datum bevat, juist en volledig is.
De fabrieksgarantie is niet van toepassing in geval van:
Eventuele schade als gevolg van onjuist gebruik, gebrek aan juiste zorg, nalatigheid, ongelukken (deuken, breken, gebroken kristal etc.), zoals krassen, stootschade valschade aan de Delure producten.
De garantie is niet van toepassing op Delure producten wanneer de producten worden behandeld door niet-geautoriseerde personen, zonder schriftelijke toestemming van Delure.
Voor horloges geldt de garantie alleen op het uurwerk.
Mocht u vragen hebben over restitutie, retourneren of garantie kunt u altijd contact opnemen met de Delure klantenservice via info@delure.nl
Â
Â
â’¸ Gemaakt door EPICIT